BLOC

General Duran i Bas, Noticia, PORTADA

EL FUTUR DE LA NOSTRA AFA

Benvolgudes famílies,
Us recordem que abans d’acabar el mes de juny, la Junta de l’AFA hauria de ser parcialment renovada tal i com marquen els Estatuts (Article 14) i com ja us vam avançar en la darrera assemblea.

Quan vam assumir aquesta responsabilitat, alguns de nosaltres ens vam comprometre només per 2 anys, i per tant ha arribat el moment de fer el relleu. Tenim clar que els que estem disposats a seguir remant no podrem fer-ho sense ajuda. És una associació que requereix bastant temps i dedicació, si bé també és cert que és perfectament assumible i sobretot molt més engrescador si som uns quants benavinguts i els diferents projectes i activitats queden ben repartits. Necessitem gent amb iniciativa, solidària, compromesa, amb una mirada constructiva i disposada a agafar les regnes quan sigui necessari. Les persones o grups que hi estigueu interessats feu-nos arribar un correu siusplau a familiesdib@gmail.com i ens posarem en contacte amb vosaltres.

No voldríem pas que s’interpreti com un ultimàtum, però si no hi ha voluntaris d’aquí a finals de mes ens veurem obligats a plantejar-nos la continuïtat d’alguns serveis i determinats projectes de cara al curs vinent. Seria una llàstima, la veritat, després de tota la feina i l’esforç acumulats dels últims anys

.

General Duran i Bas, Noticia

Benvingudes, famílies!

Des de l’AMPA us donem la benvinguda a l’escola Duran i Bas i us convidem a formar part d’aquesta associació, perquè vetllar per l’educació i el benestar dels nostres fills i filles és feina de tots.

L’AMPA és una associació de mares i pares d’alumnes que de forma voluntària i altruista hem decidit formar-ne part. Té com a objectiu vetllar per la qualitat de l’educació, col·laborar amb les activitats educatives del centre i fer suggeriments en relació al seu funcionament.

Pots participar-hi de forma regular, formant part d’alguna comissió i assistint a les reunions i assamblees; o bé puntualment, donant suport a alguna activitat o projecte.

L’accés a les comissions i grups de treball és obert a qualsevol soci de l’AMPA i malgrat sigui voluntari, si es que es requereix un cert compromís al llarg de tot el curs per garantir el funcionament dels serveis.

Anima’t a participar!

Fem escola entre tots!

Noticia

Comencen les extraescolars: què has de saber, oferta i declaració de responsabilitat

Ens plau comunicar-vos que finalment les activitats extraescolars començaran el proper
DILLUNS DIA 5 D’OCTUBRE​
tal i com us vam informar en el darrer comunicat.

En el planning hi trobareu totes les activitats disponibles, inclosa la PISCINA, tot i que amb una davallada important de les ràtios. Pel que fa a la MÚSICA, veureu que només s’oferiran les classes d’instruments.

Teniu temps fins aquest dijous dia 1 per fer qualsevol tipus de canvi, baixa o alta a través del nostre correu habitual familiesdib@gmail.com.

Això sí, només es podran acceptar alumnes nous en les activitats on quedin places lliures per tal de respectar les inscripcions que es van fer al maig. Si en alguna activitat, les noves inscripcions superen les ràtios permeses, es farà un sorteig divendres i us informarem de seguida del resultat.

Les ​ famílies de P3 podeu fer les inscripcions des d’avui mateix a través de través de la nostra APP. Trobareu les activitats disponibles dins de la icona AFA – Inscripcions. Un cop
confirmada la plaça, us apareixerà l’activitat dins la icona d’Extraescolars – Inscrites.

És imprescindible que TOTES les famílies ens feu arribar la ​ DECLARACIÓ de RESPONSABILITAT ​ SIGNADA abans de dilluns. Ho podeu fer a través de l’APP, dins de la icona AFA – Autoritzacions. Són 30 segons! Sinó també teniu el document disponible aquí.


Moltes gràcies!
AFA DIB

Noticia

Canvis en activitats extraescolars

Lamentem comunicar-vos que les activitats d’ANGLÈS, AULA D’ESTUDI, ESCACS, ROBÒTICA I EMPRENEDORIA TECNOLÒGICA queden anul·lades fins a nou avís seguint les indicacions de l’escola, que aposta per mantenir només aquelles extraescolars que es puguin fer a l’aire lliure donat que no es podran respectar els grups de convivència. Sí que es respectaran, en canvi, a tota l’activitat que es faci al menjador (acollida, canguroteca i plàstica). En el cas de MÚSICA I PISCINA estem estudiant horaris, espais i la manera d’oferir-les amb les màximes garanties. Confiem donar-vos tota la informació la setmana vinent.

Mentrestant us adjuntem la planificació de totes les activitats disponibles i definitives hores d’ara per aquest trimestre confiant que al gener, si la situació no empitjora, les puguem reprendre TOTES amb normalitat. 

Mireu-vos-ho amb calma i feu els canvis que creieu convenients. Tindreu temps fins el proper diumenge dia 27 per fer qualsevol tipus de canvi, baixa o alta a través del nostre correu habitual familiesdib@gmail.com. Això sí, només es podran acceptar alumnes nous en les activitats on quedin places lliures per tal de respectar les inscripcions que es van fer al maig. Els interessats en apuntar-vos a futbol o bàsquet, indiqueu-nos també si us plau si voldreu participar en la competició escolar o no. 

Donada la situació excepcional, a les famílies que heu fet la preinscripció en aquestes activitats que queden anul·lades, se us retornaran els 10€ de reserva al més aviat possible. A les que ens hagueu comunicat alguna baixa de la resta d extraescolars abans de diumenge dia 27, mirarem de fer-vos la devolució durant el mes d’octubre. 

Per tot plegat, finalment les extraescolars començaran el DILLUNS dia 5 d’octubre i no el 28 de setembre com preveiem inicialment. 

Gràcies per la vostra comprensió. 

AFA DIB

Noticia

Compra d’equipament escolar: catàleg i com comprar

Catàleg d’equipament escolar

EquipamentTallaPreu sociPreu no soci
BataS-21618
BataM-41618
BataL-61618
Sudadera41517
Sudadera61517
Sudadera81517
Sudadera101517
Sudadera121517
Sudadera141517
Samarreta màniga curta41012
Samarreta màniga curta61012
Samarreta màniga curta81012
Samarreta màniga curta101012
Samarreta màniga curta121012
Samarreta màniga llarga41113
Samarreta màniga llarga61113
Samarreta màniga llarga81113
Samarreta màniga llarga101113
Samarreta màniga llarga121113
Equipament futbol (samarreta i pantaló)4-612
Equipament futbol (samarreta i pantaló)8-1012
Equipament futbol (samarreta i pantaló)12-1412
Equipament futbol (samarreta i pantaló)S-1612
Samarreta competició4-66
Samarreta competició8-106
Samarreta competició12-146
Samarreta competicióS-166

Procés de comanda i pagament

Per adquirir el material:

  1. Fer una transferència al compte habitual de l’AFA ES67 2100 0813 6002 0034 8566 per l’import de la vostra comanda.
  2. Enviar-nos un correu electrònic detallant:
    1. La vostra comanda: ítem i talla.
    2. Noms i curs dels alumnes.
    3. Amb el justificant bancari adjunt.
  3. Un cop rebem la transferència, ens encarregarem de deixar el material a l’aula corresponent perquè els alumnes se’l puguin endur a casa.
Noticia, PORTADA

Protocol COVID-19 de l’AFA Duran i Bas

Darrera actualització: 18/09/2020

1. Ús de mascaretes i mesures d’higiene a les extraescolars

  • Les mascaretes seran obligatòries a partir dels 6 anys (Primària) en aquelles activitats que es facin en espais interiors i en les exteriors que no es pugui respectar la distància de seguretat d’un metre i mig, exceptuant les esportives.
  • Tots els monitors hauran de portar mascareta i tenir a la seva disposició gel hidroalcohòlic per poder subministrar als alumnes abans i després de cada activitat. L’AFA el proporcionarà només al personal contractat. Les empreses externes l’hauran de facilitar al seus monitors.
  • El material necessari i l’espai utilitzat serà desinfectat en finalitzar cada classe.

2. Com s’actuarà quan hi hagi un positiu en una extraescolar?

  • Quan es detecti un positiu en un grup, tots els alumnes hauran de quedar-se a casa durant 14 dies de forma preventiva i les classes s’oferiran online en la mesura del possible.
  • Pel que fa als monitors, també seria recomanable, però en tot cas, l’última paraula la tindrà sempre el seu metge de capçalera.
  • En el cas dels serveis d’acollida matinal i canguroteca, se seguirà el mateix protocol que al menjador respectant els grups bombolla.
  • Us recordem que la inscripció a les activitats extraescolars és decisió de les famílies sota la seva total responsabilitat i així ha de constar a la declaració que us farem arribar a través de l’APP abans de començar les extraescolars.

3. Acollida matinal i canguroteca

  • Els dos serveis s’oferiran seguint les indicacions que es detallen al Pla d’organització del centre que ens ha fet arribar l’escola.
  • Pel que fa a l’acollida del matí, un monitor s’encarregarà de prendre la temperatura a tots els alumnes abans d’entrar per la porta d’infantil.
  • A la tarda, els nens i nenes s’entregaran a través de la porta principal del pati.
  • Els dies de pluja o ventades, us preguem, si us plau, que en la mesura del possible vingueu a recollir els nens i nenes de forma puntual a les 16:15h o 16:30h per evitar aglomeracions al menjador i el col·lapse del servei.
  • El pagament per l’ús puntual del servei es farà a finals de cada mes a través de transferència d’acord amb el control que portarà la responsable i prèvia notificació per correu electrònic. En cap cas es podrà pagar en efectiu ni utilitzar els tiquets habituals.

4. Atenció a les famílies

  • El despatx de l’AFA romandrà obert per atendre només els casos que no es puguin resoldre online i caldrà demanar cita prèvia abans.
  • L’accès al despatx es farà única i exclusivament a través de la finestra que dóna al pati, a la zona dels vestidors. Una finestra que convertirem en guixeta mentre duri aquesta situació excepcional seguint les indicacions del Departament d’Ensenyament i de l’escola per reduir al màxim l’entrada i sortida de les famílies a l’interior del centre.
  • Per a qualsevol consulta us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de l’APP de l’AFA, la web o escrivint un correu a ​familiesdib@gmail.com​. Ja heu pogut comprovar aquests darrers mesos que la tecnologia ens permet fer tots els tràmits online.
  • Pel que fa a l’equipament escolar, tant a la web com a l’APP tindreu a la vostra disposició un catàleg amb les diferents talles i preus. Per adquirir el material, haureu de fer una transferència al compte habitual de l’AFA ES67 2100 0813 6002 0034 8566 i enviar-nos un correu electrònic detallant la comanda amb el justificant bancari adjunt. Un cop rebem la transferència, ens encarregarem de deixar el material a l’aula corresponent perquè els alumnes se’l puguin endur a casa.

General Duran i Bas, Noticia, PORTADA

VENDA DE LLIBRES CURS 2020/21

Benvolgudes famílies,

Us informem que enguany la venda de llibres a l’escola no es podrà fer donada la situació d’excepcionalitat. Podreu adquirir els vostres libres directament a l’Abacus amb el descompte habitual que ofereix la cooperativa. Pel que fa al projecte de Reciclatge estem pendents de rebre instruccions per part de l’escola. No tenim clar que es pugui organitzar com altres anys i en qualsevol cas la implicació i col.laboracio de totes les famílies que hi participen serà imprescindible per garantir l’intercanvi de llibres. Us mantindrem informades.

General Duran i Bas, Noticia, PORTADA

EXTRAESCOLARS CURS 2020/21

Benvolgudes famílies. 

En el document adjunt hi trobareu tota la informació relativa a les inscripcions de les activitats extraescolars del proper curs. Com veureu, la voluntat de l’AFA és, si les circumstàncies al setembre ho permeten, oferir les mateixes activitats, horaris i grups que aquest curs. Sempre adaptades, això sí, als protocols de Sanitat i Seguretat que fixi el Departament donada la situació excepcional que estem vivint. L’únic canvi significatiu és l’activitat de Futbol Sala, que serà gestionada per l’UBAE seguint la mateixa filosofia que la resta d’activitats esportives que ens ofereixen. En breu us farem arribar el planning complet via APP i també el podreu consultar a l’apartat Extraescolars de la web. Per a qualsevol dubte, teniu a la vostra disposició el correu familiesdib@gmail.com

Ànims i salut per a tothom!

General Duran i Bas, Noticia

XOCOLATADA SOLIDÀRIA

Benvolgudes famílies,

Ens plau comunicar-vos que des de l’AFA del Duran i Bas ens hem volgut sumar un any més a la xocolatada solidària per a la investigació del càncer infantil que organitzen des de l’Hospital Sant Joan de Déu. Teniu mes informació a xocolatadasolidaria.org La xocolatada a la nostra escola serà el proper divendres 7 de febrer. Se servirà al menjador a partir de les 16.45h i fins les 18.45h. El preu serà de 2 euros per cada got de xocolata amb melindros. Cada infant s’haurà de portar el seu got de casa. 

Us hi esperem a tots!

General Duran i Bas, Noticia

RUA DE CARNESTOLTES

Benvolgudes famílies!

Com ja us vam avançar, el proper 22 de febrer tindrà lloc la Rua de Carnestoltes del barri de les Corts i enguany des de l’AFA del Duran i Bas també ens hi hem volgut sumar.

Sou més de 60 les famílies que us hi heu inscrit, i per tant ja ens hem posat mans a l’obra amb el disseny de les disfresses i la cerca dels materials necessaris que finançarà l’AFA.  La temàtica, com us vam dir, serà l’Univers i per tant anirem vestits de planetes i llunes (infants i adults!). Proposem fer-les entre tots els dies 14 i 15 de febrer al menjador de l’escola. El divendres 14 a partir de les 17.30h i fins les 21h, i el dissabte 15 a partir de les 10h i fins les 14h. Pels que no pugueu venir al taller, podeu venir a recollir el material al despatx de l’AFA abans del dimarts 18 i fer-les a casa. Us adjuntem un model.

Serà divertit!